Nu har jag fått besked om skolan!

Nu har jag fått svar från skolan!
9.30 på måndag morgon börjar jag!! :D
ÅH VAD JAG LÄNGTAR! :D

Så from 20 april till den 9 juli går jag i skolan 2 timmar per dag måndag-torsdag!


PluggPluggPlugg ;D
Hur ofta är man sugen på att plugga?

Inte ofta, men kollar jag ut genom fönstret inser jag att jag är i Spanien och att jag kommer kunna sitta utomhus och plugga!
Kanske på stranden, kanske på ett café i Barca...
vill man plugga!

Yes!
Español för hela slanten!
Nu vart jag glad ;D



(oj, nu kom städerskan in här och dammsög också.
Vilken tur att jag var vaken då hihi)

Adiós!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, låter härligt att plugga så... dessvärre brukar solen ta ganska mycket energi och gör att det är lättare att slumra i solen än faktiskt läsa;.))

2009-04-17 @ 22:13:38
URL: http://www,mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0