Min supermamma!

Min mysmamma googlade upp vart jag kan köpa god mjölk här i Spanien (och med god menar jag icke-konserverad)
:D
Det visade sig att det fanns god mjölk på Mercadona och den affären finns i shoppingcentret här i Castelldefels :D
Gissa vet som gick och handlade mjölk idag?
Hade världens abstinens och nu har jag druckit en liter ^^
Först ett glas när jag kom hem och sen resten till middagen.
Lovely!

Dessutom har min superbraiga mamma berättat hur jag kan göra godaste köttfärssåsen utan redningsmjöl.
Jag har ingen aning om vad redningsmjöl heter på spanska ^^
Så nu ska jag laga god middag åt familjen och visa att det faktiskt går att äta kött och tillbehör tillsammans ;)
Får se när det blir.
Imorgon fyller som sagt Yolanda år och då vet jag inte om vi ska gå ut och äta eller hur det blir.

Det ska vara världens överraskningsfest för henne på fredag.
Hon vet INGENTING och tror att hon och Eugenio ska ut på middag och har därför bett mig passa barnen ;)
Men när de har åkt kommer Eugenios vän och hämtar oss och så åker vi dit.
Fett kul, hon kommer bli så chockad.
Dessutom har Eugenio gjort en massa saker förutom festen, han har beställt en personligt utformad bok med bilder där han skrivit en hel berättelse om varje bild.
Sen har barnen fått göra en video som ska spelas upp på festen innan de ger presenten till sin mamma :)
Väldigt gulligt av honom att fixa så mycket :)

Nu ska jag sova.
Imorgon ska jag för första gången åka själv till skolan och hämta barnen.
Spännande.
Men det är inte svårt att hitta :)
Bara filerna som är lite jobbiga som jag berättat om.
Helt plötsligt försvinner en fil ^^
Så kan det gå!

Nighty!
//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0