Mer kategorier och en arg Yolanda

Sådär, nu har jag på begäran skaffat mig mer kategorier för att ni lättare ska kunna hänga med i allt jag skriver :)
Så om ni missat något och inte fattar vad jag babblar om kolla då i kategorien som ni tycker verkar lämplig för att hitta det gamla.
Kategorin bestäms efter rubriksättning och innehåll i inlägget.
Ofta skriver jag om flera saker, men det som inlägget handlar mest om eller det som jag upplever som viktigast är den kategorin som inlägget hamnar i.



Jag har nyss pratat med min karl.
Han var rolig och jag skrattade så jag grät.
Gullnosen.

Yolanda var skitförbannad på middagen :D
Först vägrade hon komma ner till köket när maten var klar.
Hon tyckte maten var skitmat på en 40 årsdag ;D

Vi åt potatis, sockerärtor och panerad skinka med ostfyllning (vardagsmat, inte 40 årsmat)
De brukar alltid äta skaldjur på födelsedagar men Eugenio försvarade det genom att säga att de ska ut och äta fint imorgon ^^
Barnen spelade jättebra teater och låtsasdes vara på sin mammas sida genom att klaga på att de inte fick skaldjur.
Men de vet ju varför :)
ÖVERRASKNINGSFEST imorgon! :)

Jag hade svårt att hålla mig för garv men det lyckades.
Hon är fortfarande arg och besviken haha!

Och imorgon är planen som följer:
Jag och barnen ska äta middag själva hemma och barnen ska ha pyjamas på sig så att Yolanda tror att de ska sova sen.
Sen åker de iväg och äter middag och sen när de har åkt klär vi om och blir hämtade av Eugenios kompis och åker till festen.
Hon kommer gråta så mycket!!
:)

Värsta mysig överraskning och ännu roligare blir det när hon är så arg ;)

Nu ska jag sova.
Trööööött.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, snacka om surprise!:.)) Du måste berätta allt sedan, så härligt med överraskningar:.)



Tack för din kommentar också och för att du kan se på änglabarnen på rätt sätt! Din kommentar gladde många föräldrar kan jag lova:.)

2009-04-17 @ 00:14:04
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0