måstena avklarade och då belönar jag mig själv!

Nu har jag gjort allt jag "måste".
Vikt 2 maskiner med tvätt och satt på torktumlaren med en till.
Sen har jag pluggat, mer än vad jag behöver till och med.
Därför belönar jag mig själv med min nya favoritgrej här nere.
Vaniljsås i enportionsförpackning!

Det ser ut som en chokladpuddingsförpackning typ fast det är med vaniljsmak.
Mycket rinnigare än chokladpudding också så det är ungefär som vaniljsås och ni som sett mig äta paj med vaniljsås vet hur det brukar se ut....
Lite paj som är fullkomligt dränkt med sås! :)

Jag älskar vaniljsås och den här "efterrätten" eller melliset är helt underbar!

Nu ska jag äta upp den och sen ska jag åka och hämta barnen.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi jag brukar köra vaniljsås som soppa och sen toppa med lite paj ;) haha i princip iaf :P

2009-04-20 @ 17:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0