Lite bilder!

Barnen spelar dator och fixar sig så jag passar på att lägga in lite bilder.
Bilderna på barnen är från igårkväll när de hade satt på sig pyjamasen.

Håll muspekaren på bilden för att se vad det föreställer, klicka på bilden för att förstora den :)

Häftig utsikt från flyget mer utsikt Huvudändan på sängen Utsikt från mitt fönster Hyllor med lådor där jag har kläder och saker Fotändan och bakom persiennen är min  Häng-garderoben :) mer utsikt, man parkerar på trottoaren :P Busungar i min säng barnen igen:) Fotokollage ovanför datorn Affischen,några foton och almanackan vid sängen 

Nu ska vi ut och leka!

/H


Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi där är jag! Två gånger :D

2009-04-06 @ 16:50:04
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0