Lite action!

God "morgon" typ.
Gick upp tio, sen satt vi som vanligt och glodde på otroligt roliga Hannah Montana på spanska.
*ironi*
Så jävla segt, varför ska jag gå upp tidigt om vi ändå sitter där 1½ timme?
Det är inte så att jag njuter av tv:n i vanliga fall och än mindre BARNPROGRAM PÅ SPANSKA!!
Men aja.

På frukosten vart det lite action i alla fall haha.
Andrea åt chocklad (typ marabou-kaka) med muffins och Ale åt toast med chokladströssel.
Det har de gjort varenda morgon sen jag kom hit.
De säger att det är för att de har lov men annars äter de toast utan pålägg och det är inte så mycket nyttigare...
Muppungar asså.
Sockerchock?

Sen lekte Andrea med strösselburken och tjong sa det så hade hon slagit till marmeladburken som jag hade tagit fram (och lyckligtvis tagit det sista ur) och den flög ner från bordet.
Jag lyckades stoppa fallet...näääästan....höll den balanserad i typ 5 sekunder innan den for i golvet under bordet :P

OJ vad Yolanda (deras mamma) blev arg på Andrea!
Hon sa att Andrea alltid lyckas.
Först gör hon inget och sen helt plötsligt händer allt på en gång.
^^

Det vart glassplitter på hela golvet.
Det kunde vart värre, tänk om burken hade vart full av marmelad....
Sen fick barnen som straff ta undan sina egna tallrikar och muggar ^^
Och Andrea fick sopa upp glaset.

Mitt i sopningen kom en silverfisk springandes ^^
Uäh skrek hon ^^
Jag garvade och tog upp den med en servett ;)

Nu ska jag ut i solen!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Fenger

Okej så bra (:

Åh :( får man väl försöka ta sig dit nästa år då, Jag har nämligen aldrig varit där för ingen vill/kan åka dit, Väldigt skumt va (:

2009-04-13 @ 15:53:50
URL: http://fenger.blogg.se/
Postat av: Åsa Telme

Hoppas att skolan börjar för dom små "änglarna" snart, så att nån annan får försöka tämja dom! Kram Åsa

2009-04-13 @ 17:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0