lagen om allts jävlighet

God morgon!
Well, det kunde vart en god morgon i alla fall.
Idag var barnen tysta och bra (eftersom jag på ett smidigt sätt fick fram att jag hade vaknat av deras skrik utanför min dörr igår när Yolanda frågade om jag hade sovit gott)
Kändes skitskönt att de verkligen lyssnade på det hon sa.

MEN självklart så ska grannen snett nedanför ha några byggare hos sig just idag (även igår fast inte på morgonen då).
Helt seriöst, de har hamrat spikar (jag hör exakt vad de gör eftersom det är så lyhört) sen kanske halv 8 så jag vaknade alldeles för tidigt idag med.
Varför just mig?
Vad har jag gjort för att förtjäna detta? :P

Suck asså.

Visst, det låter lite hemtrevligt eftersom det påminner om när pappa snickrar på landet men inte halv åtta på morgonen!
Tydligen har hantverkare här nere ungefär samma tider som i Sverige ^^
Alla andra människor åker till jobbet runt 9 halv 10.
Tex. Yolanda åkte precis.

De tiderna skulle passa mig perfekt.
Kvällsuggla som jag är :)
Tobias hade väl dödat mig hihi.
Han är morgonmänniska så det skriker om det.
Han flyger lätt upp klockan 5 men då ska han sova runt 21 också.
Inget för mig.

Nej fyfaaan alltså.
Trött är jag.
Och mulet är det.
Det ska regna idag.

Men det gör det samma, jag kan ändå inte vistas i solen än.
Måste vänta tills svedan gått över...

Nu sitter jag i vardagsrummet igen, städerskan är här som vanligt och då måste hon kunna gå in i mitt rum.
Hittade en motsvarighet till "MTV" fast med både spansk och engelsk musik.
Duger istället för spanska barnprogram ^^

Ska väl äta frukost när hon är klar med köksstädningen.
Har ingen aning om vad jag ska göra idag.
Springa kanske, skönt när det inte är så varmt.

Hörs mer sen, for sure.

Tuddelu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0