kycklingsallad...utan kyckling

Hej svejs igen.
Det blev kycklingsallad till middag.
Gjord på kycklingen från igår kväll.
Kycklingen som hade legat utomhus hela dagen.
I värmen.


Jag tackade nej till kycklingen.
(efter ett snabbt samråd med min mamma och min älskling via sms)

Jag vill inte ha salmonella eller bli dålig i magen...
Seriöst, jag har stor respekt för kyckling.
Har ingen aning om hur de törs äta den men....

Jag förklarade att jag hade en känslig mage och det var ok för de, de vill ju inte ge mig något jag kan bli dålig av.
Så jag stoppade ner skinkbitar i min sallad istället :)

Nu är jag mätt och glad.

Ángel vill att jag ska med ut och springa i morgon klockan 19 med honom och hans vänner.
Får se om jag kan det, det vore skoj, men jag vet inte om jag måste vara hemma med barnen då eftersom de inte har hockey imorgon...
Det sög lite att den vart inställd just imorgon men sånt är livet.
Annars kanske jag kan träffa honom och hans vänner efter middagen eller någon annan dag :)

Jag fryser som en galning!
Solfrossa BIG TIME.
Uscha.
Men jag får skylla mig själv.

Nu ska jag kolla på Sjukhuset igen och försöka att inte somna för sent:)

Hörs mer imrn!
Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0