Jag har tråkigt.

Jag har tråkigt.
Hittade en lista, läs om ni orkar.... ^^

1) Vad åt du till frukost?
Varm oboy, 2 toast (en m skinka o en m marmelad)
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv. Det gjorde jag i förrförra inlägget.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån? Älskling
4) Vilken färg har din dator? Svart
5) När var du arg senast? Arg är jag sällan, men irriterad, det var jag igår.
6) Ditt bästa minne från skoltiden? 9 C <3
7) Ditt sämsta minne från skoltiden? Mobbingen i gymnasiet
8) Yoga eller löpning? Löpning i guess, aldrig provat Yoga,
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale? Oxfilé ;)
10) Vilka tidningar läser du regelbundet? Ingen just nu
11) Favoritkaraktär i deckare? Gunvald :D
 12) Teveprogram du aldrig missar? Öh, bryr mig inte så mycket.
13) Vem är du avundsjuk på? Ingen alls, jag lever min dröm nu ju :)
14) Din bästa revansch? Oj. Haha! Jag vill inte skriva ut den.
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta? Monia var bäst, sämsta var nog Morgan. Dålig koll på allt.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak? Sniglar/oxtunga/grisfötter/gristestiklar! För att... BLÄ!
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med? SL:s trafikplanerings chef skulle jag vilja diskutera med (igen ^^)
18) Kaffe eller te? Te
19) Skostorlek? 38-39 typ
20) Hur ofta är du på IKEA? På slutet; en hel del. Annars; sällan
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? 5 milj ÖVER... Hmm..En lägenhet och en corvette. :)

Kommentarer
Postat av: annika

hej hanna



trist att det inte är så kul i spanien. hoppas det blir bättre snart.



annika

2009-04-11 @ 21:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0