Hmm?

Har jag sagt att det här huset är sjukt lyhört?
Antagligen för att det är så dåligt isolerat...

Jag hör grannen TVÅ VÅNINGAR NEDANFÖR (alltså bottenvåningen, hur ofta gör man det i Sverige) när de går.
Man har ju skor på sig inomhus här och det låter alltid som att någon går med klackar där nere vilket de säkert också gör.
Yolanda har alltid sina höga stävlar på sig till sent på kvällen, jag brukar tänka stackars grannar för det låter som bara den. ^^

Nyss spelade de trumpet (jävligt dåligt) och nu skriker det en massa ungar och en man.
Jag vet inte om de låtsasbråkar eller om det är på riktigt men de springer in och ut ur trapphuset, skriker på mamma och så kommer mannen efter och gormar....
Hmm...
Lyhört är det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0