guuush jag är trött!

Barnen var jobbiga som faaaen nu på kvällen.
De skrek, fuskade, sa en massa fula ord om mig och till mig och till varandra när vi spelade kort, de frågade varför jag var tvungen och vila när jag hade världens huvudvärk och var allmänt irriterande.
Okej, de är barn.
De förstår inte.
Men jag kan inte acceptera vad som helst och jag har verkligen sagt ifrån men sen 2 sekunder senare kommer de med nästa fula ord eller knäppa aktivitet.

De var bra på förmiddagen och när vi cyklade men nu på kvällen asså, shit....!

Dessutom känns det så stört att inte ha rutiner och jag fryser som fan hela tiden.
De verkar vara väldigt snåla eller vad man ska säga.
Värmen är helt avstängd....

Jag glömde släcka min lampa när jag gick och direkt kom Yolanda och sa till mig att jag måste släcka när jag inte var där.
Lägenheten är KOLSVART förutom i det rummet vi är i.
Spooky.

Och som sagt, maten är väldigt simpel.
Jag som är van vid mammas/pappas/svärmors underbara HEMLAGADE mat....
Nu får jag halvfabrikat och bara kött eller tillbehör.
Aldrig kött och tillbehör tillsammans :S

Idag åt vi panerade rullar fyllda med kyckling, ost och skinka till lunch.
Till middag fick vi exakt samma sak, nästan.
Den enda skillnaden var att rullarna var längre och utan kyckling.

Och så kokt vitkål till det.
Ingen sås, NADA.
Jag säger då det, mammas köttfärssås.....
Åh.
*drömmer*

GAH.
Det här blev ett väldigt negativt inlägg men allt kan inte vara toppen jämt.
Så är det bara.




En positiv sak är att jag inte känt någon hemlängtan än.
Jag är väldigt taggad på spanskakursen och på att få utforska Barcelona i detalj.
Självklart saknar jag Tobias, min familj och vännerna men jag överlever.

Jag kommer alltid känna en saknad, en tomhet, när jag inte är med de.
Speciellt med Bias.
Han har liksom en del av mitt hjärta och jag känner mig inte fulländad när jag är ifrån honom men jag överlever som sagt den här korta tiden (det är faktiskt inte så länge!) som vi är ifrån varandra.



Måste tacka svärmor för tipset om tvättmedlet haha :)
Hälsa Bendix också, jag saknar er!


Nu ska jag sova.
En riktigt tidig kväll men det behövs.
Usch, jag känner mig väldigt nere nu.
Blä.

Imorgon ska jag lära mig tvättmaskinen och få en guidning i garderoberna och se vart allt hör hemma.
Najs med rutiner!
Äntligen har jag något att göra istället för att bara sitta här eller framför TV:n.




Mamma och pappa har åkt till vårt underbara landställe för att fira påsk.
Inget slår Björkkulla och mammas (mormors) sill.
Jag är lite avis alltså.

Puss på er och god natt.

Solnjutaren Hanna igår
Jag när jag försökte sola igår...
Ja, jag är vit.
Men man måste ju börja nån gång ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0