God morgon!

Hallå i solskenet!
Jag har just gjort mig klar.
Det är superfint väder här idag med, hoppas ni har lika bra! :)
Det är ju trots allt Valborg!

Och Valborg innebär 4 saker.
1. Fira in våren
2. GRATTIS TILL BEBISKOMPISEN CATTIS som fyller 20 år idag!!
3. Grattis till Johan, som fyller 22 år idag!
4. Grattis till Kungen som fyller ?? år idag!


GRATTTIS till er och en härlig valborg till resten av er.

Idag ska jag till skolan sen måste jag åka hem direkt för barnen är lediga idag (studiedag) så jag måste vara med de.
Men imorgon är jag helt ledig, då ska jag in till stranden i Barca och vara där och badad och sola :)
Hoppas på sällskap, men det brukar inte vara något problem :)

Min rygg är lite bättre idag, om än dock fortfarande stel och smärtsam...

Tjing

Kommentarer
Postat av: cattis

ååh sötnos! tack så mycket =)

2009-04-30 @ 17:56:12
Postat av: Mutti

Kungen fyllde 63 !!!

2009-05-04 @ 21:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0