Glad påsk!

Halloj!
Idag är det påskafton, för er, inte för mig...
Inatt åskade det och spöregnade så jag förväntade mig en mulen dag men icke, det är 20 grader varmt och sol!
Jag går runt i linne, shorts, solbrillor och solkräm ^^

Vi ska snart ner till grannen och äta lunch.
Inte samma granne som igår utan en annan.
Det kommer nog bli lika "spännande" som igår. *hähä*

Ska försöka se till så att jag får springa ut när vi ätit klart.
Det är sjukt najs väder och då har jag ingen lust att sitta inne och småle för att vara artig.
Det är inte därför jag kom hit ;)

Jag har just varit ute på en prommenad, gick ner till slottet (eller upp eftersom det ligger på ett berg).
Tog en massa fina kort som ni ska få se sen.
Hinner inte nu, internetuppkopplingen här är väldigt seg så det tar typ 1½ minut att ladda upp en bild.
Men jag lovar, det vart sjukt mycket fina kort!

Vi hörs mer sen!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Fenger

Nej faktiskt inte :)

Inte sen jag inte skrev tillbaka :)

Han är glömd & det är så jävla skönt!!

2009-04-11 @ 14:38:02
URL: http://fenger.blogg.se/
Postat av: Fenger

Ja jag lyckades ta sönder min lilla bubbla jag levde i ;)

2009-04-11 @ 15:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0