G'day!

Tjolahopp i påskriset!
Jag vaknade vid ett har ätit frukost nu.
Ska jag vara ärligt vaknade jag vid 12 för att barnen skrek utanför min dörr men sen när det vart tyst igen somnade jag om en stund.
Måste ju passa på medan man är ledig liksom :)

Nu är jag ensam "hemma" (kommer aldrig kalla det här hemma) och jag har ingen aning om vart familjen är.
De kunde ju lämnat en lapp i alla fall tycker jag...
Det gjorde jag när jag gick och la mig tidigt liksom...
Men men, de kommer väl någon gång under dagen i suppose (?)

Idag är det halvmulet, det växlar lite men det ser ut att kunna spricka upp.
(eller så blir det väl tvärtom, att det börjar regna igen)
Schitzoväder brukar jag kalla det.
Eftersom det inte finns någon termometer som visar graderna ute i det här huset så får man gissa vilt.

Tror att jag ska gå ut på balkongen så att jag får mig en hint.
När frukosten har smält ska jag gå ut och springa.
Jag bestämde mig för det när jag vaknade och såg vädret.
Perfekt dag för motion!

Shit, det var jättelängesen jag sprang verkligen, men jag måste ju börja någonstans igen om jag vill få tillbaka kondisen.
I sommar är det läger hemma i Sverige och då ska jag vara tränare :)
Då kan man inte vara en slöhög, även om man inte är lika aktiv som de man tränar men ändå :D
Jag vill träna för min egen skull nu och inte för någon annans som jag gjort på gymnasiet.

Så jag tänker gå ut och springa utan krav och utan förväntningar.
Med astmasprayen i högsta hugg :)
Det kommer nog gå bra ska ni se.

Min älsk ringde nu när jag åt frukost, åh vad glad jag blev :D <3
Sen dog hans batteri men han var påväg till jobbet så han kunde hämta sin laddare på en gång då.
Stackaren, han jobbar mest hela tiden :(
Igår var han i alla fall på mässan och sen ute på krogen och chillade lite med Rickard och Camilla.
Mys för honom :)

Nej, nu ska jag sätta på mig löparkläder och slänga in en tvättmaskin och sen drar jag ut.

So long fuckers ;)

//Hanna

PS. Har jag sagt att vattnet här nere luktar badhus? Jag vågar inte dricka det, men antagligen smakar det kallsup på Fyrishov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0