Fruktmani!

Hej hej!
Nu är jag och barnen hemma efter att jag hämtat de.
Yolanda är också hemma, hon jobbar hemifrån...

Min rygg är lite bättre, jag har trotsat smärtan och rört på mig och stretchat ryggen.
Följde de råd som jag hittade på Google alltså :)

Efter skolan gick jag och Rox till en marknad, som jag glömt att nämna, som är skithärlig.
Den ligger under ett enda stort plåttak utan väggar så det ä inomhus fast ändå inte :)

Det finns brutalt mycket frukt, fisk, kött, grönsaker och godis och allt är jääääättefint upplagt/upphängt.
Ni ska få se bilder sen, AMAZING!

Jag ska ta med mamma och pappa dit.
Pappa som är fruktgalen kommer tro att han hamnat himlen :D

Anyhow, på marknade köpte jag vattenmelon i skivor och 1 kg jordgubbar (som styckplockas från ett enormt berg)
MUMS!
Frukten är så brutalt god, jag skulle kunna bo där inne alltså!

Sist jag var där köpte jag en färdigmixad bytta med massa melonsorter, jordgubbar, ananas mm.
Och det är inte dyrt heller!
1 kg toksöta jordgubbar för 2 euro.
20 kronor!!
Och 1/5 del vattenmelon kostar 1 euro :)



Imorgon är barnen lediga så I guess att jag måste åka hem direkt efter skolan för att vara med de...
Och på fredag är både jag och de lediga men jag vet inte om föräldrarna är lediga då också,
hoppas, för i så fall ska jag ha en heldag på stranden och bada :D

Nu ska jag ladda upp bilder!
Titta in om någon timme igen så är det inlägget förhoppningsvis färdigt (det tar ju så sjukt lång tid)

Glad valborg förresten!
Här nere firas inte Valborg :(

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: fenger

så bra :D

2009-04-29 @ 20:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0