FRÅGESTUND!

Nu får ni fråga mig allt ni undrar!


Kommentera och ställ er fråga.
Det kan handla om vad som helst!

Hur jag mår, vad barnen är bra på, hur jag klarar av att vara ifrån min pojkvän, hur trafiken är, vad vattnet smakar, om jag är rädd för något, vad som är bäst med att vara här.....
VAD SOM!

Jag svarar imorgon i ett inlägg där jag skriver er fråga och mitt svar.
 Hoppas på många kommentarer och många frågor :)
Var lite nyfikna nu för jag vet att ni som läser funderar mycket :)



Kommentarer
Postat av: Fenger

Nej nej hehe :)

fick den inte :(

men det släppt snart 2 nya lika så får hoppas att dom är snygga :D

2009-04-16 @ 23:47:26
URL: http://fenger.blogg.se/
Postat av: rockabilly babe

Detr var super fint!

2009-04-17 @ 08:19:19
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: Micke

Får du betalt? Eller är det boendet och maten?

2009-04-17 @ 14:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0