Flourskölj

Hejpa.
Jag har köpt flourskölj att skölja tändera med mellan måltiderna för man äter och dricker så mycket som innehåller socker här nere.
Jag dricker alltid vatten (och numera även mjölk:D) till maten på lunchen men ibland på kvällen dricker jag Cola Zero.
Visst, zero innehåller inget socker men det känns ändå fräscht att skölja munnen efteråt.
Dessutom äter vi ofta youghurt eller chokladpudding efter maten och båda de är med socker i.

Barnen borstar tänderna efter varje måltid.
Frukost, lunch och middag.
Tror det behövs, så mycket socker som de äter i form av choklad.
Så nu har jag precis sköljt munnen :)

Gjorde lite tapas till lunch.
Köpte färsk guacamole och nachos.
Sen hackade jag ner en tomat i guacamolen.
Sen hade jag köpt en halv baugette som jag åt med chorizokorv.
Och till efterrätt åt jag jordgubbar :)

Mums!

Jag trodde det skulle bli värsta busvädret, det såg ut som det när jag gick hem.
Det var jättekvavt och svarta moln.
Åskväder på g alltså, för solen sken som bara den samtidigt.

Och mycket riktigt, när jag kom hem började det dundra som bara den men sen hände det inget mer.
Inte en droppe regn :)
Solen lyser fortfarande och molnen har dragit sig undan så nu är det blå himmel med lite vita tussmoln.
Mysigt.

Tror jag ska gå ut och sätta mig på balkongen och läsa Cosmo på spanska :)
Tjing

Kommentarer
Postat av: Åsa Telme

aha! Känns som om du börjar hitta tillbaka till toppformen igen! Härligt!

2009-04-16 @ 18:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0