En sockerkaka

Det blev en typ av sockerkaka som vi bakade.
Den vart bra tror jag, ser så ut i alla fall.

Nu har vi diskat och städat undan för att Yolanda inte ska märka något :)
Barnen är lite söta när de håller på såhär och smyger.
De gillar att överraskas!

Jag är ganska trött eftersom jag inte sovit så mycket det senaste nätterna pga. förkylning och ryggen så jag tror att jag ska sova rätt tidigt så jag kommer upp imorgon.
Hoppas verkligen på fint väder, för då ska vi till stranden :)
Det verkar lovande om man tittar på tv4.se:s väder för Barca.
24 grader och soln med lite moln!
Perfekt!!

Håll en tumme för att jag får en härlig stranddag imorgon :)

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Fenger

Yeah :)

haft en bra kväll?

2009-04-30 @ 23:35:23
URL: http://fenger.blogg.se/
Postat av: Fenger

Ah okej =/

äh det kunde ha varit värre dock ;)

2009-05-01 @ 02:12:32
URL: http://fenger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0