Det blev ingen mjölk...

Hej hej.
Nu har jag kommit tillbaka från shoppingen.
Köpte ett par ballerinaskor att ha nu när det blir varmt och man vill kunna gå i bekväma skor (har bara moses-sandaler och flipflop)
Jättefina i skinn.
Kostade 44 euro :O
Men det är det värt, då är det kvalité på de.

Sen blev det ett par "fluffiga" 3kvarts-byxor som man kan ha när man inte vill ha shorts/kjol men ändå vill vara sval.
(mammas tips)
Och så två passande toppar till byxorna.

Köpte mig lunch (lunch klockan 17.30 typ...?) också, det blev drickyoghurt, en baguette och en lite chokladkaka.
Mumsigt.
Glömde köpa mjölk, men jag har lite mjölk kvar så det kan jag göra imorgon!

Jag huvudvärk, inte bra.
Solen lyser lite svagt genom molntäcket nu men det är väldigt fuktigt ute och det trycker verkligen i skallen.



Jag fick prata med svärmor idag när jag pratade med min karl :D
Jättemysigt, jag saknar alla svenskianier!
Jag stod i provrummet och provade byxorna när Bias ringde.
Och så sa jag hej till Åsa genom honom och då langade han över luren :)

Det första jag sa (efter typ hej hur ere och det där)  var att jag upptäckt att jag fjällar mellan brösten xD
Haha!
Jag upptäckte det precis då ;)

Min solbränna har alltså lagt sig.
Nu fjällar jag som sagt mellan brösten och på HALVA pannan.
Eftersom jag har snelugg var det bara halva pannan som brändes ^^
Skitmuppigt och det är bara jag som lyckas med sånt.
Benen är lite torra men man kan väl inte fjälla på benen?:P
Eller?

Bias var lite brutal när vi pratade idag.
Han sa att om jag hoppar rakt upp så ramlar ett helt lager av hud av mig när jag landar.
Herregud vad han tar i ;)



Nu ska jag lägga mig på sängen och lyssna på musik och äta konstiga ostbågar.
De är inte alls lika goda som hemma men de får duga tills mamma och pappa kommer med riktiga :D

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0