Dåligt med uppdatering = lite läsare

Idag har jag sjuknit nästan 50% i läsare... :(
Hoppas ni kommer tillbaka!




Jag har vart iväg till skolan och hämtat barnen med deras pappa.
Det gick bra.
När vi kom hem åkte vi till shoppingcentret för att handla födelsedagspresenter till Yolanda, hon fyller 40 år imorgon!
Jag köpte lite smycken (billiga) och en hårklämma.
Inte så mycket men det är tanken som räknas, jag vet inte vad hon gillar än!

Barnen köpte en fondue-grej eftersom de älskar att göra fondue här.
Jag visade de vad det var och de vart väldigt imponerade och köpte den :)
De brukar köpa choklad i en burk som man slänger i i micron och sen doppar de banan och jordgubbar för hand.
Men nu får hon en fin skål som man har ett ljus under och två gafflar att sätta frukten på :)
Super!

Den där familjen nedanför är tydligen helt psycho.
De skriker dygnet runt på somrarna sa barnen.
Drygt, för jag har rummet ovanför lillens rum, hon som grät i en timme konstant...

Man undrar ju vad fan det är för en familj...
Så fort pappan kom och höjde rösten började barnen gråta igen,
Jag gissar på att han antingen slår barnen eller mamman.
Men det har jag såklart inte sagt, men jag får de signalerna när man hör de.

Snart ska vi äta middag.

Chao så länge


Kommentarer
Postat av: micke

sju inlägg igår, och tio inlägg (hittills) idag...



hänger inte med i rubriken.. ironi?

2009-04-15 @ 21:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0