Byte av grupp?

Jag tror att jag kommer byta grupp i skolan.
Det här är sjukt svårt.
Jag har gett upp min läxa, bad Yolanda förklara och inte ens då förstod jag.
Jag kan inte ens svensk grammatik och nu ska jag lära mig det här.
Det är typ universitetspanska och jag vill utöka mitt ordförråd och min "vardagsspanska" så att jag kan klara mig bland vanliga spanjorer i en normal konversation.
Jag ska inte bli någon professor i spanska.

Men jag ska försöka prata med lärarana imorgon och säga att jag ger den här gruppen en chans och se hur det går i en vecka.
Funkar det inte byter jag grupp...
Tror de satte mig i den här gruppen för att jag har läst spanska i 6 år i Sverige.
Men jag lovar, det är INTE samma sak.

Nej, nu struntar jag i skolan och så ska jag se vad det blir till middag!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mila

Fy vad jobbigt att det inte flöt på som tänkt. Hoppas det löser sig :)

sv. Nä, han ska också jobba. Jag kommer antagligen börja bo hos familjen men sedan får vi se. Beror lite på inkomst m.m.

2009-04-21 @ 20:20:41
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0