BRA betyg for sure!

Hej!
Jag har tjuvlyssnat lite, Yolanda pratar med familjens förra au pair,som de tyckte jättemycket om 
(inte hon som bara stannade 3 veckor för att hon körde dåligt utan den som stannade länge)
Hon fyller år idag så de ringde för att gratta henne.

Yolanda berättade om den där förra tjejen som inte kunde köra bil
(istället för att bromsa tryckte hon på kopplingen i en backe...)
och sen berättade hon att jag hade kommit för 10 dagar sen.

Och då frågade deras gamla au pair antagligen något om hur jag var.
BINGO!
Jag spetsade öronen såklart.
Och betyget blev "Hon är som du! Hon kör lugnt och bra och är bra med barnen"
:)

Så nu fick jag svar på en sak jag undrat länge, för man vet ju inte vad de tycker om mig...
Och det känns inte så lätt och fråga det heller.
Men nu vet jag att jag gjort bra ifrån mig hittills :)

Toppen!
Nu väntar middag :)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0