Bildmani!

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna!
Har inte haft tid att lägga upp innan, men nu får ni njuta!
Och som vanligt, håller musen över bilden för att se en bildförklaring och klicka på den för att förstora :)

Inne i Barcelona Inte alla städer som har ett mandaringträd mitt i city ;) Dörren till min skola Skumt hus med lägenheter.Kantigt! Fint hus :) det finns faktiskt p-lisor här :O ^^ Det tror man inte om man tittar på hur alla parkerar fint :) palmer <3 Igår när jag var på Starbucks :) stoooort hus det är så öppet och stort här nere! superfint Han finns även här! Bilen jag kör. INTE jag som är skyldig ^^ trädgård utanför barnens sportplats igen En skola, obs SKOLA.  Har finns även rinkarna som barnen spelar hockey på och simhallen parkeringen framför stora huset trappa o palmer fiiint 
paradbild :) Jag såg en kille med zlaztan-tröja min tårta:D jag o barnen på igår :) blåser ut ljusen! Jag o andrea o ljusen jag o tårtan tårtan en tröja jag fick en till tröja jag fick :) en väska jag fick :D haha jag skär tårtan :D Häftigt namn på en restaurant ;) min stockholm-sandwich :D med POLARBRÖD :D Min nya väska, min (nya) spanskabok och skrivhäftet och de skorna jag köpte :)

Sådär!
Nu har ni fått se en massa och det tog mig över 2 timmar att fixa ^^
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Åsa Telme

Kolla www.barcelona-turist.se

2009-04-22 @ 21:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0