Bilder på spanien-hemmet

Här får ni bilder på lägenheten!
Försöker förklara så ni fattar lite hur det ser ut.
t.h = till höger
t.v= till vänster

Bottenvåningen:


Från ytterdörren

Under trappen, t.h. om ytterdörren

Ale's rum
t.h. om bilden ovanför

Ale's rum från annan vinkel

Korridor sett från Ale's dörr

Mitt rum i mitten t.h i korridoren

Andrea's rum efter mitt rum t.h.

Andrea's rum ur annan vinkel

Mitt och barnens badrum, rakt fram i korridoren

Toa och dusch i "rummet" längst in

handfatet och spegeln i första" rummet"

Köket t.v från ytterdörren sett.

Andra ändan av köket

Ännu en vinkel från köket.
JA det är ett KO-BEN!
Och inte koben som verktyg... :S

Visst blir man sugen på att ta ett bett?
Inte.

Undra om smutsen sitter kvar mellan klövarna?
Överallt i affärer hänger det såna här.
UÄH.

Sett från ytterdörren, korridor in till vardagsrummet.

T.h. i vardagsrummet

En av två balkonger, längst t.h. i vardagsrummet

Vardagsrummet, sett från balkongen

Mega-tv:n

Nu går vi upp!
Trappen är i mitten av korridoren från ytterdörren sett.

Trappen är vinklad

När man kommer upp för trappan ser man föräldranas säng t.h.
Där ser ni även balkongdörren.

Och kontoret rakt fram

Och t.h finns deras badrum

En annan vinkel

Längs trappräcket

Föräldrarnas garderob
t.v om man står vid kontoret

Övervåningen om man står vid balkongdörren

Balkongen, där ser ni balkongdörren och
den lilla gråa dörren går till tvättstugan och barnens leksaksrum

Inne i tvättstugan/leksaksrummet.
Här bor två råttor....

Och lite leksaker...

Och världens sötaste ekorre

CHIPI!!

Och så finns det ett förråd.
Där bor mina resväskor.

Tvättmaskinen är inte så spännande så jag tog inte kort på den.
Men den står här inne också :)

Nu vet ni hur jag har det! :)

Kommentarer
Postat av: Fenger

Nej men gud!!

En sån liten söt sak :D

jag blev kär!! haha.

shit va mysigt med en liten ekorre :)

får man ha det som husdjur verkligen?

2009-04-15 @ 19:55:50
URL: http://fenger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0