Bilder i massor!

Här kommer en hel hög med bilder!
Mest från igår på 40 årsfesten men även några på toksöta Chipi och min familjs knasiga barn :)
Håll musen still över bilden för att få en bildförklaring, klicka på bilden för att förstora :)

KOMMENTERA!!!

Chipi fick en nöt av mig igår Hon kämpade flitigt för att få upp skalet... men hon lyckades inte så jag knäckte den åt henne :) Då vart Chipi glad och hoppade högt ;D Chipi stoppade allt i kinderna o gömde det sedan i det ena hornet på en vikingahjälm. Hon är nog svensk :D Jag plockade upp skalbitarna och då trodde Chipi att jag hade mer mat i handen haha:) Andrea äter fondue och kladdar en massa :P Banan och choklad och en muppig unge :) Busungar i pyjamas Yolandas rosor Tårtan! Det står YOL för  Barnen precis innan vi gick in till festen nu går vi in! TADA!Yolanda sitter längst fram med händerna för ansiktet :) kramkalas Tårig mamma får paket Glad Yolanda Kram med kompis Boken som Eugenio hade gjort med bilder/texter Hon ska hoppa fallskärm ;) Här får hon veta det. kidsen puss! Skydive it is! Jag och Yol!Jag ser helt cp ut, men ändå Yol och rosorna :) Far och son

Hoppas ni gillar de! :)

PUH! Det var jobbigt.
2 TIMMAR tog det att ladda upp bilderna.
Segt internet eller vadå?


Kommentarer
Postat av: Fenger

men gud ta med en såndär söttak hem till mig :D

2009-04-19 @ 00:35:21
Postat av: Mamma Melissa

Åh, ser ju ut som om det blev riktigt lyckat!:.)) Härligt!



trist dock att det blev sådär med middagen som du skrev om nyligen... fråga dem varför det blev så och säg hur du känner det! Kanske hade de ett annat perspektiv och ville låta dig få vara ifred... man vet inte...

2009-04-19 @ 14:07:38
URL: http://www,mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0