Bilder från shoppingen

Här det jag köpt idag.
Jag ÄLSKAR väskorna, speciellt Converseväskan!
Jag hittade ett helt ställ med bara Conversesaker, så jävla häftigt!
Erkänn att den är riktigt kaxig? :)



Vit väska med långt band,
Hoodtröja med massa ord, dessutom är den vändabar så den blir helvit.
Man fick med 2 broscher, med samma texter som
på tröjan, att sätta på den som en liten detalj, "2 in 1 asså :D
T shirt m gitarr/döskalle :)

 
Min Spanientelefon (köpt igår iof)

Två långa linnen / strandklänningar i slappt tyg

Betty Boop byxor och ett linne
(kan användas som slappkläder/pyjamas
men jag ska inte ha de tillsammans)

Två trosor, ett par med en döskalle:)
Och så lite påskgodis!

En Puma-keps och flipflop
(brände hårbotten igår tror jag,
bäst och ha keps för jag vill ogärna lägga solskyddsfaktor i håret ^^)
  
Converseväskan!
Är den inte sjukt ball så säg? :D

Så vad säger ni om min shopping?
Bra resultat?
Ni har blivit dåliga på att kommentera :O

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0