Barnen tar efter mig:)

Eugenio har hittat färsk mjölk här nere :D
Ännu bättre än den jag hittade tack vare mamma!
:)
Så nu har jag fått "normal" mjölk, den andra smakade normalt men vart lite konserverad tror jag för den hade ganska lång hållbarhetstid.
Den här mjölken har bara en vecka som hemma :)

Och när jag drack mjölk till middagen ville Andrea prova.
Hon smakade från mitt glas och gillade det.
Då ville Ale också prova och han gillade det också så det slutade med att de båda bad om att få ett varsitt eget glas mjölk :D
Deras mamma och pappa bara skakade på huvudet, de hatar mjölk haha :)

Lite roligt att de vill göra som jag och dricka mjölk :)

Förutom mjölk har de köpt lite andra saker jag bett om, typ bröd med gryn och lite grövre mjöl, cornflakes till min frukost, skinka som pålägg mm.
Jag fick göra en liten shoppinglista och så köpte Uge (Eugenio) det idag :D
Very bra.

Nu ska jag sova, trött efter en spännande dag i skolan!
Och imorgon måste jag upp runt 7 igen.
Det är min nya vardag!

Tjingeling ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, det är alltid lite extra LYX att hitta sådant som är självklarheter hemma när man är utomlands:.) Kul att de andra gillade det också!:.))

2009-04-21 @ 01:14:26
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0