Att sminka sig är att boosta sitt ego

Nu har jag gjort mig fin för kvällens överraskningsfest!
Sminkat mig och plattat luggen och fluffat upp resten av håret :)

Det är så härligt att få göra sånt ibland, egokicka sig själv liksom!
Det är första gången sen jag kom hit som jag lägger ner mer än 2 minuter på sminket.
Skönt att få känna sig het i annan bemärkelse än varm.
Hihi.

Snart åker vi.
Yolanda anar fortfarande ingenting.
Hon gav mig instruktioner om att barnen måste sova runt 23 och att de skulle komma hem runt 2 inatt.
Mohaha!
Tror hon ja ;)

Ska bli skitkul att se hennes min verkligen!
Måste lägga fram kameran nu, den är viktig ikväll!

Hörs mer imorgon.
Då ska ni få se och höra allt om kvällen/natten.

Tuddelu

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Håller tummar och tår för att det blir kanonlyckat nu:.))



Och som svar på din fråga... jag är 25...

2009-04-17 @ 22:14:39
URL: http://www,mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0