Äntligen får jag plugga! :)

Nu har vi ätit lunch med Yolandas föräldrar och hennes bror.
Hennes bror har någon sorts störning, han är lite efterbliven tror jag eller så är han cp-skadad.
Vi har i alla fall haft trevligt.

Jag förstod som vanligt inte allt för mycket för de är ju trots allt spanjorer som pratar i mun på varanda ^^
Maten var god, det var som en typ paella fast en soppa.
Ris i soppa tillsammans med hummerlikande skaldjur (vet inte namnet på svenska).
Gott var det!

Sen åt vi tårta och jag var proppmätt så jag fick inte ner den stora biten.
Nu dricker de kaffe och barnen pluggar.
De får inte gå ut och spela fotboll förrän de är klara så de sprang till sina rum och började ^^
Och jag satte mig här.

Jag sa till Yolanda att jag vart lite förvirrad igår när de bara försvann och inte sa något och hon bad om ursäkt.
De hade varit hos grannen och tiden hade runnit iväg så vid 23.30 kom hon på "Just det! Hanna!" men då hade Eugenio sagt att jag är smart och överlever och äter nog ändå.
Det gjorde jag ju också....

Men nu har jag i alla fall sagt något och jag tror att hon hade dåligt samvete.



Imorgon börjar jag skolan :D
9.30 ska jag vara där.
Längtar som faaaan!

Får skjuts imorgon för att se vart skolan ligger men sen blir det tåg som gäller.
Tror inte det är så svårt att hitta, kollade på en karta.

Nu måste jag bara köpa biljetter så att jag kan åka.
Jag tror att jag ska gå ner och göra det nu så att jag har det gjort till imorgon när jag ska åka hem.

Idag skiner solen för fulla muggar också :)
Väldigt mysigt.

Hörs mer senare!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

haha jaaa men varför ska man det liksom? så himla onödigt :D jag kommer ändå tröttna på tallrikarna sen :P

2009-04-19 @ 16:57:05
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0