alternativ nr 2

......Eller också så går man ut på kvarterskrogen och äter middag så slipper man laga någon middag.

Jag åt kycklingbröst med potatis.
Utan sås.....
Torrt (och bränd kyckling) som bara den, men det är kyckling så det gick ner.

Barnen satt vid matbordet ca 10 minuter och sen gick de ut och lekte.
Jag satt och halvlog lite vuxet i 30 minuter och sen gav Yolanda mig nycklar så att jag kunde gå hem hit igen.
Gusch vad jag hatar att inte kunna följa med i konversationen!

Usch.
Jag vill bara att tiden ska försvinna så jag får lära känna folk och börja plugga.
Då tror jag att allt kommer bli mycket bättre.

För första gången känner jag hemlängtan och saknad.
Jag vill tillbaka till Sverige och gosa med min älskling.
Jag saknar honom så mycket.
Jag är så jävla incompleted (på svenska= "ohel"?) utan han honom!
Och så vill jag till landet och äta mammas sill på påskafton, precis som det ska vara.

För första gången känner jag hemlängtan.

Kommentarer
Postat av: andrea

halv kanske? ;)

2009-04-11 @ 21:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0