3 söta flickor!

Nu har jag hämtat Andrea och hennes två kompisar som hon ska "plugga" med (de spelar kort nu och ska göra en teater, det var pluggandet ^^)

När jag hämtade de såg jag först de två tjejerna och sen Andrea.
Jag förstod direkt att det var hennes kompisar för de tittade med stora ögon på mig :)

I bilen tisslades och tasslades det och mig.
De satt och försökte få fram vilken ögonfärg jag har (hade solbrillor)
Sen när jag kollade döda vilken utbrast en av tjejerna i baksätet på Catalán: BLÅA!
Sen började de prata om att jag inte hade min riktiga hårfärg utan att jag är mer rödblond.
Sen sa de något om att det var jättefint med det och fräknar.

När vi stannade i shoppingcentret (för att köpa jordgubbar, en väska till min kusin och en ryggsäck till mig) vågade de tillslut säga: "You are very beautiful"
Gullungar.
Jag hade ju precis duschat så jag var osminkad också, det gjorde nog mig lite mer "svensk" med mina superljusa ögonbryn :)

Så det var dagens komplimang det!
Det värmer alltid att få höra såna saker, speciellt från tjejer.
Tjejer brukar ju alltid bara bli avis och snacka skit istället. ^^



Ryggsäck ja.
Jag köpte en F.C Barcelona ryggsäck (bli avis Bendix! hihi) för det är olidligt tungt att bära boken, skrivhäftet, lexikonet, en flaska vatten (ist för att köpa när man bli törstig) mm. på ena axeln i en handväska eller "tvärsöveraxeln-väska" med långt band.

Så nu tänkte jag bli lite snällare mot min rygg och använda ryggsäck när jag ska till skolan!
Dessutom är den stor så jag kan stoppa ner min jacka eller regnjacka i fall det blir dåligt väder :)
Den kostade dessutom bara 16 Euro, det var halva priset så jag slog till på en sån istället för en "East pack" för 67 euro :O
Muy bien!

Nu ska jag sätta på en tvätt!
Har just vikt 3 maskiner så nu är det klart i alla fall.
Gjorde ingenting igår för då var det trots allt min dag och då får man slappa lite :)
Därför blev det mer idag.
Men det är inte ens lite jobbigt :)



Måste också berätta att jag och Tobias cammade igår :D
Äntligen har han fått internet!
Och äntligen fick jag se honom "live" igen :D
Camen funkade faktiskt riktigt bra :)

Idag tror jag att vi ska prova med micen också och se om det är schysst ljud.

Tingeling!


Kommentarer
Postat av: Åsa Telme

Bendix kommenterar: vaddå avis....??? Ha! Kan du inte plugga i Italien istället, så jag får en Inter ryggsäck?

Åsa: Tack för kortet gumman! Jo, jag kan lova att han blev avis både på arenan och ryggan!

2009-04-22 @ 21:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0