27 grader varmt och vänner!

Idag har det vart riktigt varmt.
27 grader som mest!
Förstår inte hur jag ska överleva sommaren här haha :D

Idag har jag umgåtts med en italienare som heter Vincenzo (Enzo kallas han) och en tjej som heter Roxanne från Tyskland efter skolan.
Roxanne visade mig stranden och hamnen, skitfint verkligen.

Jag har precis gjort mig i ordning för nu ska jag åka in till Barcelona igen och äta middag och ta en drink med mina nya vänner :D
Tror att Roxanne kommer till drinken, hon skulle höra av sig.
Först blir det middag med Enzo.
Sen kommer en till kille från kursen som är från frankrike (minns inte namnet) och joinar oss.
SKITKUL!!
Nu ska jag dra mig ner till stationen

Adíos amigos! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0